
ZAMÓWIENIA
-
Klient, w celu realizacji uprawnień wynikających z odpowiedzialności sklepu internetowego sobczakdiamonds.pl, z tytułu niezgodności zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem (specyfikacją), powinien: złożyć stosowne zawiadomienie Sklepowi Internetowemu sobczakdiamonds.pl oraz skontaktować się telefonicznie pod numer telefonu 601 816 103 lub e-mailowo pod adres: sobczakdiamonds@gmail.com w celu ustalenia szczegółów postępowania reklamacyjnego.
-
Zgłoszenia reklamacyjne, w zakresie odpowiedzialności Sklepu Internetowego sobczakdiamonds.pl, z tytułu niezgodności parametrów dostarczonych diamentów ze złożonym zamówieniem (specyfikacją), należy zgłaszać e-mailowo pod adres: sobczakdiamonds@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Elektoralna 9, 00-137 Warszawa lub osobiście pod powyższym adresem.
-
Koszty poniesione przez Klienta w związku z realizacją reklamacji, pokrywa Sklep Internetowy sobczakdiamonds.pl, jedynie w przypadku potwierdzenia się zaistnienia rzeczywistej niezgodności zrealizowanego zamówienia z zawartą umową (specyfikacją).
-
Diamenty sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta nie podlegają zwrotowi.
-
Diamenty podlegają zwrotowi jedynie w przypadku, gdy występuje niezgodność masy, parametrów jakościowych, barwa, czystość, proporcje, symetria i wykończenie szlifu) oraz numeru certyfikatu ze złożonym zamówieniem (specyfikacją). W takiej sytuacji można odstąpić od umowy i dokonać zwrotu zakupionych brylantów według poniższych zasad (dotyczy tylko sprzedaży wysyłkowej):
-
1. W ciągu 14 dni od daty otrzymania diamentu, należy - pod rygorem nieważności - przesłać informację w formie pisemnej o zamiarze jego zwrotu. Należy złożyć oświadczenia o odstąpieniu od umowy na FORMULARZU ZWROTU.
-
2. Diament powinien być dostarczony na adres biura handlowego firmy w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, licząc od dnia pisemnej informacji o zamiarze dokonania zwrotu (złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży).
-
3. Diament należy zwrócić wraz z oryginalnym certyfikatem oraz opakowaniem (blister), które nie może być uszkodzone lub nosić znamion niewłaściwego używania.
-
4. Diamenty nie mogą być uszkodzone ani ich wartość w jakikolwiek sposób umniejszona.
-
5. Firma zwraca kwotę na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania diamentu.
-
6. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu diamentów.
-
7. W przypadku zwrotu diamentu prosimy wypełnić załączony formularz i dołączyć do odsyłanego kamienia.
-
Koszty poniesione przez Klienta w związku z realizacją zwrotu, pokrywa Sklep Internetowy sobczakdiamonds.pl, jedynie w przypadku potwierdzenia się zaistnienia rzeczywistej niezgodności zrealizowanego zamówienia z zawartą umową (specyfikacją).